2009

Ja om man nu ska sammanfatta 2009..
Vad är det som har hänt under detta året..
En fjällenresa som var rolig..
En axel urled... (det gjorde ont)
Vi nästan började och avslutade året med en brustenblindtarm..
Dottern i början av året och min mamma slutade året.
Borrelia.
Olika prover men inget svar än i alla fall.
Syrran gick och gifte sig
vi åkte till Turkiet
Vi skaffade båt.. måste säga att det är ett trevligt sätt att tillbringa sin lediga tid. Även om jag inte vet om jag vill erkänna det.

Djuren då..
Unna kom in i våran familj och med henne kom Zingo..
Hubbe flyttade till skåne.
Sixten växer som att attans

Scrapbooking tyvärr har jag inte hunnit orkat så mycket som jag skulle ha velat eller vill.
Har gjort fler kort än innan..
Lärt mig en del nya saker.. skaffat lite nya stämplar..

ÅÅÅ jag har fått fast jobb i alla fall på 80% bättre än inget..
Har även skrivit på 20% stimulans också så nu blir det till att jobba 100% fram till och med april.

På frågan om det har varit ett bra år ... vet jag inte vad jag ska svara..
Jag har aldrig varit så mycke sjuk och hemma som jag har varit detta året.. eller så Förba..at TRÖTT som jag har varit detta året..
Men jag vill ändå summera året som ett bra år.. jag kan inte sätta ord på vad som har varit bra men det känns bra när jag tänker tillbaka.. så det är väll bättre att ta den känslan än att analysera den för mycke för då blir man nog bara deppad..

Vad vill jag med 2010
Vad sätter man för mål för ett helt år..
ja helt klart
Att alla nära och kära ska må bra.
Mer tid och energi för barnen
scrappa mera..
väga mindre vid nästa årsskifte...( men det önskar man väll varje år)

Så summan av kardemumman (eller vad det nu heter)
2009 var ett bra år och jag hoppas att 2010 ska bli ett bättre år..

Så jag önskar er
ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Det var en fin tillbaka blick på 2009 Vi får verkligen hoppas att 2010 blir lika bra om inte bättre

Och du, du minns väl vad vi kom överens om, 10% till påsk!!!

Ha det bra o Kram från mej

2010-01-04 @ 21:08:29
Postat av: Ulrica

Mmmm det hade jag förträngt.....

men visst

2010-01-05 @ 14:05:13
URL: http://pirella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0