dagen före

Ja ha nu har det gått några dagar till..
livet börjar återvända... har inte tagit några tabletter eller druckit kaffe och jag står upp..

Nu är det bara en dag kvar ... sedan är det julafton... till ungarnas stora glödje..
Jag hoppas att de är lika nöjda när kvällen är över..

Vi får väll se om mamma har kommit hem från lassa i morgon eller om hon får vara kvar där över jul..
Jag håller tummarna att hon blir bättre så att hon får komma hem.

Idag ska vi göra fudge och negerbollar ( jag vet att det inte heter det, men för mig är det inget negativt med det ordet)
Gubbarna gjorde köttbullar och lite annat igår så jag tror att de bara har jansson kvar..

sedan är det jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0