Måndag

jaha då var det en ny vecka..
Amanda är dålig i magen och Hampus är förkyld..
 så jag VAB. ar
Så det ända jag jobbar med i dag är på tvätt korgen  att den ska bli mindre..

Ingen föl unge än..

Var och tittade på en båt igår den var fin men nu är det bara Magnus som ska bestämma sig.....
jag kan inget så jag går  bara på vad jag ser medan han tänker på allt annat så mitt beslut går lite fortare än hans...

Ja just det vi hade familjen Karlsson/ Martinsson hemma i lördags och då bestämde vi oss för att se hur mycke vi kan klara med en rivstart ....med vikten.. ska stämma av om två v..
Jag ska tala om att det hade varit lättare att börja om man hade fått varit på jobbet så att tankarna hade varit på allt annat än mat och godis men kan andra så kan jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0