Onsdag

Nu har det gått många dagar sedan jag skrev sist och mycke har hänt.
I måndags var jag och Amanda och några vänner i väg till Hastak och provred en ponny till Amanda. Bortsett från att hon saknade lite muskler och fett så var hon en helt underbar ponny som jag tror mycke på till Amanda.
Hon var dräktig och ska snart föla de sa i April men med tanke på storleken på magen så tror jag att senast i början på April kommer det.
Så nu väntar vi på veterinärbesiktningen och går hon i genom så kommer hon strax hem till oss om vi kan lösa så att våran underbara lilla Ponny Hubbe får ett nytt hem
så de sista två dagarna har jag jagat folk och stallplatser i med mycket om och men.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0