Fredag

Ja ha då var det en dag till  men i dag har jag faktiskt släppt ut hästarna och Mockat... även om mockandet tog ett bra ....
Sedan kom veterinären och gav Sixten en spruta, den andra i grund vaccination så nu är det 5 mån till nästa.

Vi måste ha varit en syn förgudarna när vi, hela familjen gick ut på en promenad i kväll de ända som fattades var hästarna annars så var Jag, gubben, ungarna och Katterna ute på promenad. Barnen cyklade och vi andra gick
så det måste ju ha varit en syn tyvärr hade jag inte kameran med mig och i och för sig så hade det kanske inte blivit så bra kort eftersom det var kolmörkt ute men ändå tänk er två vuxna som går, två barn som cyklar var av den ena har en kross hjälm på sig istället för cykelhjälm.... och sedan två katter....

Ha det
Ulrica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0