Tisdag

Jag har tråkigt....
Vad ska/ kan man göra när man bara kan använda en arm även om den nu börjar fungera bättre
Jag måste bara  tala om att trillade och slog mig som ............ ska tala om att det gjorde in i h.......... ont..
Men inget är brutit men ont gör det..
Så nu sitter jag här och gör inget och det är jätte tråkigt till och med att titta runt på internet.
Jag ska försöka hänga tvätt nu  .... med en arm.......lakan?? vi får väll se hur det går
Tänk om man nu hade varit ledig och pigg och kry då hade jag kunnat  scrappat tänk vad roligt det hade varit ...
men men nu är läget som det är.... jag får försöka planera i huvudet vad jag ska göra när jag kan använda två händer och har tiden över..

ha det

Kommentarer
Postat av: ella-maj willman

hej på dig min vän

vad tråkigt för dig

jag lider med dig,,så synd om dig

kram mamma

2009-01-28 @ 14:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0