Vinst!!

ÅÅÅ måste bara tala om att jag var och hämtade min vinst hos Grodan i går..
Det hade kommit in nya papper jag som inte hade tänkt handla något nu utan vänta tills vi kommer i från Idre men men det blev lite av de nya papperen..... så klart

man är ju inte en pappoman för inte....


Min vinst bestod av 150:- i present kort som snabbt handlades upp i papper
och litet block med mönstrat papper
ååå jag vill tacka Lucianne för vinsten den var jätte fin

det var så roligt
var så sugen att scrappa igår kväll efter att vi hade gjort hästarna
blev lite sugen att testa att vika en liten låda efter en choklad kartong som Gubben fick när han fyllde år samt en påse
men tyvärr så tog orken slut så det får tyvärr bli en annan dag

men jag längtar...

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0