Lördag

Vilken dag... det har varit hittills...
Svårt att sova som alltid när jag har varit på fest... varmt var det också försökte avhjälpa det med att öppna ett fönster... vilket resulterade i att det kom inte femtielva flugor som gjorde totalt omöjligt att sova..
När man sedan ger upp och kliver upp för att äta lite frukost.
Ja jag hinner plocka fram allt så knackar det på dörren och en av hästtjejerna säger att hästarna har hett sönder hagarna..
Så då var det bara att lämna bordet ta på sig ett par byxor och knalla ut.
ja hur ska man beskriva hagarna... bitvis påminner det lite om plockepin..
Så det var ju bara att försöka få tag på alla hästar för att sedan sätta in dom i stallet.
och så klart så öppnar sig himlen totalt det var ungefär som att stå i duschen det ända som fattades var shampoo.....
Så mina klädet var totalt genom blöta....

Sedan var det ju bara att konstatera att Knaten hade gjort dig illa
Fick ringa till Veterinären som kom och sydde ihop honom.

Min frukost fick jag tillslut vid ett ...
Sedan har jag försökt sova lite eller vila i alla fall..

Visst är det härligt att ha hästar....

Nu har jag morgon dagen räddad... vi ska stängsla och se om vi kan få ihop några hagar så att hästarna kan komma ut igen
ja inte Knaten för han ska stå inne de närmaste dagarna....

ÅÅå jag kan tala om att vi hade det jätte roligt på tjejfesten igår....

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0