Onsdag

Ja ha nu har vi varit i Umeå i några dagar.
Vi klarade resan på ca 12 timmar och allt gick bra tyvärr mötte vi regnet i Sundsvall och sedan följde det med oss ända upp till Umeå. Så vi var framme vid 3 på natten
Barnen kom inte till Lövöudden förrän på söndags eftermiddagen, ååå det var så skönt att träffa dom igen.

Dagarna har varit något upptagna av bröllopsförberedelser.... lite kort hit och lite dekorationer dit osv idag ska jag och syrran åka in till stan för att handla det sista..

ÅÅ glömde tala om att solen skiner idag... så jag hoppas att det håller i sig nu och att vi slipper regnet.

När vi kom upp hit så hade mamma fått taxfree katalogen och jag blev så glad för det fanns en nessesär som jag ville ha.. + att man kunde beställa en lyx middag på flyget till Turkiet sagt och gjort Syrran och co bokade in en lyxmiddag lika så mamma och co. Sedan skulle vi göra det också hade vi tänkt men då visade det sig att vi åkte med ett annat flygbolag och där kan man varken beställa en lyxmiddag eller förbeställa taxfree............. Jag blir något sur .....
Men men vi får väll något att äta och vi kommer väll fram till Turkiet i alla fall.
Men lite besviken blir man ju...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0