Torsdag

Dagen innan midsommar!
Tänk vad tiden går fort nu när man tittar bakåt så tycker man att det inte var så länge sedan som det var vinter och kallt...
Och ska man vara lite tråkig så vänder det nu och går mot mörkare tider.
Men jag har i alla fall bara 4 v kvar till semestern och det ska bli kul
Vi ska upp till Umeå och sedan ska vi en v till Turkiet
och det ska bli skönt med lite värme för det kan man ju inte på stå att man har fått för mycke av än så länge .....

ååå jag måste ju  hylla att  det är helg...
jobbar veckan är slut.. och det är ju skönt.
Även om jag trivs på jobbet så är det bra skönare att vara hemma i alla fall vissa dagar..

Denna v blev det klart vem som blir av med 20% av sin AT tjänst och det blev inte jag i alla fall.
men det kommer inte att ske förrän i jan.

så nu hoppas jag på att det ska bli lugnare på jobbet att folk slappnar av...

Nä tillbaka till lite trevligare saker..
i morgon är det midsommar och det måste man ju fira
Vi ska om vädret tillåter åka ut på Tärnö och dansa runt midsommar stången.. sedan ska vi hem till Kulan och Carina och grilla och bara njuta av tillvaron.


 GLAD MIDSOMMAR på er alla

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0