Blindtarm

Phu vilken helg det har varit och den är inte slut än..
Vi ligger just nu på sjukhuset i Karlskrona. Jag och Amanda
Amanda opererades i går för brusten blindtarm.

Vid 9 på lördags morgonen åkte vi in till akuten i Karlshamn.
där de konstaterade att det var problem med blindtarmen så vi fick åka ambulans till Karlskrona där hon senare blev opererad...

Jag kan tala om att känslan att se sitt barn sövas är inte roligt ...

men nu gick allt bra
den var brusten och hon hade en hel del var i buken så vi blir kvar är några dagar innan vi får komma hem..
än så länge har hon inte fått behålla någon mat eller dryck så jag hoppas att det ska bli bättre snart annars blir de väll tvugna att sätta in dropp igen

Men nu sover hon och det kan hon behöva..

Jag måste säga att jag är stolt över henne hon har varit så duktig och tapper..

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0