Natt

Jag vet inte hur andra fungerar men jag har en förmåga att ibland börja fundera när jag igentligen ska gå och lägga mig.

Nu har vi legat på sjukan sedan i lördags och det är först nu som det har gott upp ett ljus om vilken tur vi har haft med Amanda
Läkarna säger att hennes blindtarm var sprucken och att det var ovanligt fult. och att det var i grevens tid som om blev opererad.
Jag kan ju bara säga att jag är jätte tacksam att man har kommit så långt att man nu kan rädda folk med brustna blindtarmar.
Jag fattar inte att vi var så nära att mista henne.¨
Tänk om vi inte hade åkt in utan väntat ett tag till innan vi körde.....
det finns många tänk om
alla vill jag inte tänka på då blir man för rädd

Vi ska ev få åka hem i morgon men vi ska hålla koll på henne ett tag fram över så att hon inte blir sjuk igen för det finns en liten risk att det finns lite var kvar...

så man kommer väll att bli lite nojig ett tag fram över..

Jag måste också säga att personalen här på Barn och Ungdomsplaneten har varit helt underbara..

Nu ska jag försöka sluta fundera och krypa ner under täcket och försöka sova..

God natt sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0