Onsdag

Jag kan ju bara tala om att jag var jätte trött hör om kvällen när jag la in bilderna sist.

Så nu får jag nog förklara lite

fölungen är ca 3 timmar på bilderna..
Och allt verkar ha gott bra var lite orolig för att det blev ett navelbrock är fortfarande lite osäker... det var i alla fall lite stort så jag avvaktar i alla fall några dagar till för att se vad det blir
Amanda funderar på ett namn till honom så vi återkommer om det...

Grattis korten gjorde jag till det kalaset som Hampus var på i lördags..
skrev även ett litet kort i, som jag sedan använde min puzzel QK men den glömde jag ta kort på, det måste göras lite annorlunda för att det trillade isär ...
Får fundera lite

ha det så bra


åååå glömde SOOOOLEN skiner..... det blåser lite men ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0