Tisdag

Ja ha nu har jag ägnat nästan två dagar med att montera och städat iordning i Amandas rum... kan tala om att monterandet var det lilla i det hela...
Nackdelen med att börja med att göra om i ett rum är att nu ser det ut som ett bombnedslag på hela övervåningen..
så nästa rum blir att försöka få ordning på Hampus rum efter att det ha huserat en del saker från Amandas rum.
Sedan ska vi inte tala om mitt/Vårat data/pysselrum där är det nog en virvelvind som har gått fram man kan knappt komma in i rummet, det ska finnas ett skrivbord där inne men just nu syns det inte..
där inne skulle jag vilja ha ett gemensamt pyssel och gästrum tyvärr är det ett litet rum så om man inte kan komma på en ide där man kan vika in skrivbordet eller sängen så tror jag inte att det fungerar...

men om det är någon som har en bra ide så får ni gärna höra av er..

ÅÅÅ jag höll på glömma att tala om att jag har jagat minigris idag..  Nej vi har ingen och jag skulle inte vilja ha en heller.
Nej det finns en eller om det är flera längre in på gatan.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0