Helgen

Då har nästan hela helgen gått.
i fredags fick vi ett litet ryck vi åkte ut till Boön för att meta och grilla lite mat
Maten gick hyffsat när vi väl fick igång engångsgrillen kan tala om att det tog tid men efter många om och men så fick vi i gång den så att det blev i alla fall lite glöd i ett hörn..
Jisses vad jag gillar engångsgrillar de funkar ju till 100% ......
skulle inte tro det.
Metet ja hur ska jag förklara det barnen var pigga och glada över att få meta men jag kan tala om att inte äns spiggen var framme och åt av masken....
men alla var nöjd och glad..
Lördagen vet jag inte riktigt var den tog vägen.
Hampus var på kalas
Söndag .... ja än så länge har jag mockat, tömkört Unna rensat lite ogräs..... med betoning på lite för det känns som det även om jag har hållit på i 2 timmar... det syns knappt.
Nu ska jag köra Hampus på kalas...

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0