Lördag

Idag ska Hampus vara med i sin första Hockey Cup tillsammans med -01.
Han var något nervös i går kväll men i morse var han lugnare.
Jag ska köra upp på Jössa och titta lite under dagen. Och ta lite kort.

Nu har jag varit hemma en vecka och jag kan ju tala om att jag har mått lite upp och ner.
Ena dagen har jag varit hyffsat pigg i alla fall halva dagen för att nästa dag känna mig som om någon har kört över mig..
Ibland huvudvärk, ibland hon över allt eller bara ont på vissa ställen.

Men det ska väll bli bättre hoppas jag.. det är väll i alla fall det som är meningen med detta.
så det är väll bara att hålla tummarna.

Ibland blir jag skit förbannad på vissa människor.
Nu har jag fått mail från några som vill köpa Sixten och mest troligtvis så är det bara sådanna skojare som vill komma åt pengar..
Hoppet kommer för att sedan släckas ganska så fort.
Men skam den som ger sig.
Tillslut kanske jag får någon häst såld..

Nu ska jag klä på mig så mycke kläder jag bara kan så att jag klarar några timmar i en iskall ishall.

Ha en bra dag
återkommer med lite bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0