2010

Vilken underbar början på detta året..
Vi klarade nyårsafton, det var väll hyffsat, lite för mycke folk var vi så nästa år kanske det blir något annat.

Hampus hade sin första egna cup den 3/1
Det klarade de bra för att vara första gången.
Tyvärr fungerade inte cameran så inga kort blev tagna.

sedan fick jag jobba 2 dagar... innan jag fick gå hem och var sjuk.
Chefen tyckte jag skulle gå till vårdcentralen så det var bara att gå dit och det visade sig att jag hade LUNGINFLAMMATION
trevligt va...
detta året verkar fortsätta som det gamla slutade...
jag som hade hoppats på att det skulle bli bättre...
men men nu är det bara att jobba på att bli frisk...


men en nyårsraket kan jag bjuda på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0