Tisdag

Ibland så undrar jag inte om tiden konstant går i 320knyck
Det är nästan en månad sedan jag skrev sist..
Rätt så mycke har hänt sedan dess
Men samtidigt inte..

Det har varit skolavslutning, sweden rock och vi har varit ute med båten..

Jag har lite svårt att fatta att Amanda har gått ut 4:an det känns som om det var i går som hon började 0:an då tyckte man att hon var såååå stor fast det är ju inget mot för vad hon är nu..
Hon har åkt på ridläger för första gången.. i och för sig bara i 3 dagar men jag hoppas att hon har det roligt.

Hampus har gått ut 1:an och han är snart stora pojken om det fortsättar i denna hastigheten..
Han ska på fotbollsläger nästa vecka i och för sig ett dagläger till hans stora sorg.. men det blir nog tid till att åka på något läger där han får sova över (kanske inte detta året)

Sedan kan man ju börja fundera på vilken månad det är... man skulle nästan kunna tro att det är April för det är april väder..sol/moln/åska/regn/blåst ja det är bara att välja.. ena stunden är det ena för att sedan byta till det andra..
Men man kan ju hoppas att det blir bra väder till nästa helg. Då det är MIDSOMMAR

Nu ska jag se om jag kan få något gjort..
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0