Dec

Tjenare gott folk.... jisses vad tiden springer fram.
Jag förstår inte vart tiden tar vägen... hinner inte göra så mycke mer än att jobba ta hand om hästarna, och ha ont i ryggen..
Nu har jag varit hos en naprapat ett antal gånger och det verkar bara som om smärtan bara flyttar på sig... fick nästan ryggskott för 2 veckor sedan när jag satt på hästryggen och sedan dess har jag inte kunnat rida och ser man det så... så skulle man få massa tid över att göra lite annat.. men då fixar man det inte pga ryggen..
  :(

men lite julkort har det blivit ....








Sedan har en arbetskamrat Gift sig då gjorde jag ett kort till henne..




jag gjorde det som en bok



ha en bra kväll gott folk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0