Fredag..

Tänk nu är vi inne i Feb.. en månad har gott förbi..  fast den har mest sprungit fram.

Satt en dag hos Lisa och scrappade.. vilket var ett tag sedan som den tiden fanns.
Bilder kommer lite längre ner..

Vi har fortfarande snöööö  även om det är blia just nu.. några grader varmt och sedan småregnar det.
I morse när jag var och släppte ut hästarna vid halv 6-6 något sen i starten. så snöade det på tvären... det blåste som tusan och snöade  :(
Men under dagen så kom regnet och lite sol har jag även sett..
Så snön håller på att minska även om jag inte tror att vintern är över än, men man kan ju alltid hoppas..

Nä nu kommer lite bilder



















Lite blev det gjort i alla fall
så jag hoppas att det inte dröjer för länge innan vi kan sitta igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0