Måndag

Är hemma med Hampus han har feber...
Det är tydligen något som går... halva Mörrum är sjuk... så man kan ju börja undra..
Någon har sagt att i en klass var det bara 4 barn någon dag förra v så vi är inte ensam i alla fall om det nu är någon tröst.. :)

Iblan funderar jag på hur man ska få livet att gå ihop och jag kan säga att jag jobbar på det,...men just nu så känner jag en viss passitivitet.. har svårt att komma igång att göra något... oavsett om det är roliga saker eller om det är tråkiga, typ städa...
För om man sätter fart så hinner man göra mycke under en dag... men sedan kommer jag inte igång och sedan får jag dåligt samvete för att jag inte har gjort det jag hade tänkt... eller vill..

Så det ända att göra är att minska ner alla måsten eller ta bort dom helt..
OCH framför allt ta bort det dåliga samvetet...
För vem har dött av lite stökigt hus.. eller att man inte har scrappat eller ...

Nä nu ska jag sluta gnälla och sätta lite fart..  :)

ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0