Önskar att jag hade 30/dygn

Tänk vad tiden går just nu kan jag tala om att den springer iväg....
Missar man 2 v under den tiden som man har som mest att göra i vanliga fall med stängsling, vår fixa båten (syr nya dynor).... full rulle på jobbet.... och sedan en förkylning som gör att jag hostar halva nätterna....
Men man ska inte klaga...
nu är hagarna klara....(i Torsdags) strömmen är på (lördags). Tänk att hästarna (fast det kan inte bara var dom) har sönder så mycke staket.. varje vår får man gå igenom varje stolpe tråd för att se så att det är helt och att strömmen kan gå fram..

Dynorna är sydda (måndagkväll) skall bara skruvas ihop sedan sättas fast i båten igen... det ska sys lite till men det är snabbt fixat nu när skydynorna är klara...

jobbet .... tja där kan man kanske inte påverka så mycke... men det ska väl bli bättre jobbar bara denna och nästa sedan ska jag ha 1 v semester och det kan jag tala om att jag behöver..

så när allt är klart ska jag bara städa uterummet.... kan tala om att det ser ut som min verkstad gjorde när jag hade tapetserarverkstaden.... vilket jag kan tala om inte var allt för städat...

Sedan ska jag njuta och bara göra roliga saker som att scrappa...
Vi hörs snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0