Måndag

Så då har man överlevt måndags morgonen också, som vanligt när jag ska jobba så ringer kl 5.15 fast i dag så blev lite tidigare för sonen hade ställt sin kl  på 5.05.
Efter att ha släpat ut hästarna så var det bara in och väcka resten av familjen och in i duschen.
Nu var det ju första måndagen efter jullovet så det blev lite stressigt när vi måste leta reda på gjympapåsen till dottern.. den hade ju städats undan under julen och det var väll ingen som hade så där stor koll på var vi la den..

Men gubben var ju snäll och lämnade barnen så jag tjänade 10 min på min flex och det är ju bra..
ligger något efter Hmmm men jag jobbar på att komma i kapp och gärna hamna på ++++++

ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dig

du skulle ha ringt mig,nä skämt och sido

har ej sett den (gympapåsen allså)



Kram från Norrland

2009-01-12 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0