Tisdag

Denna dag började jätte bra, vi försov oss vaknade inte förrän 6.35 jisses vilken fart det blev.
Gubben fick ta barnen till skolan och jag fick ut och släppa ut hästarna för att sedan göra mig i ordning för att ta mig till jobbet. Något försenat...

Men det är sådanna här gånger som man är tacksam att man har flex.

Så nu har jag mer att ta igen........ tusan också...

jag  som hade en förhoppning om att jag skulle kunna jobba mig ner till 0 inom det snaraste..

men men...


Till råga på allt så känns det som om jag är på väg att få en dundrande huvudvärk....

Skoj jag som ska på kurs i kväll..

Ja det har jag ju inte talat om  jag ska börja en navigeringskurs....
Undrar hur det ska  gå jag som knappt aldrig har varit på sjön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0