Fredag

ÅÅ nu har denna veckan gått också......
Och Amanda är betydligt bättre så jag hoppas att hon kan gå till skolan på måndag

Jag hade som plan denna v att jag skulle sitta och scrappa lite en det har nästan bara blivit städande
men man ska inte klaga
Amandas rum är jätte fint och mitt gamla dator rum som nu mera är pysselrum nu när datorn har flyttat ut, har också blivit jätte fint ska se om jag inte kan ta några kort.... innan det blir allt för stökigt igen..... hihi

Inget föl än ..... jag väntar och väntar..

Höll på att glömma vi har fått ca 5 cm snö ......
jag som hade hoppats på att vårne var på väg för solen har ju faktiskt visat sig lite denna v

men men jag hoppas att detta är sista rycket innan våren kommer igång på allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0