Onsdag

Jag måste bara säga att jag och Lisa satt i lördags och scrappade hela dagen det var jätte trevligt. ååå jag längtar till nästa gång som vi kan sitta..
det ända tråkiga var att jag inte han så mycket som jag ville eller så var det tiden som bara försvann....
Men lite blev det.... kort kommer senare..

Sedan måste jag ju tala om att Mammas hund Donna har fått valpar
hon är en Dvärg Schnauzer peppar och salt
hon fick 6 st valpar varav 4 var svarta och tikar och 2 blir nog salt och peppar och hanar.
Och alla sötnosar är till salu..

Killarna syns inte så bra på denna bilden men jag ska be om nya bilder så jag återkommer....

ha en bra dag




Kommentarer
Postat av: Ella-maj

Hej oj vilka sötnosar jag har

kram

2009-03-25 @ 16:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0