Söndag

Denna helgen känns det som om jag har tillbringat all tid i stallet...
Unna har haft vaxproppar sedan lördageftermiddag så efter det har jag varit  i stallet mellan 1-2 ggr i timmen sedan satt jag i stallet mellan 12-05 i morse
men tror ni att det kom något föl....NEJ..

I dag har jag varit och lyssnat på Tobbe Larsson ( tror att han heter Larsson, jag och namn hihi)
och jag har dreglat också... Han hade med sig Freddy en frieser hingst  ååååå vad snygg han är..

ja just det vi var inne på Akuten för tredje lördagen i rad.. fast denna gången var det inte vi som var där utan svärföräldrarna hade oturen att krocka och hade fått åka in för att kollas upp så att allt var ok..
Men de klarade sig bra lite blåmärken och sedan hade de lite ont i nacken.. det är ju lite klurigt och har en förmåga att komma senare.

Nu ska jag glo en stund på tv innan jag ska ut i stallet igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0