Påskdagen

I morse så lånade jag en av hästarna i stallet och tog en tur i skogen.
Nu var det ju så att turen blev något för lång... tog lite fel väg.
Det kommer jag nog att få ångra i morgon, men det var helt klart jätte trevligt.

När sedan alla stallgöromål var klara så bar det av till Växjö, där vi handlade en motor till krossen..
så snart kan jag krossa havre igen... förhoppningsvis..

Vädret har varit helt underbart i dag också även om det inte har varit lika fint som här om dagen.. lite kallare, lite blåsigare, lite mindre sol.
Men man ska inte klaga det regnar i alla fall inte

I morgon måste jag göra an kraftansträngning och leta reda på kameran ... har ingen aning om var jag har lagt den.
Snack om snurrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0