Magnolia

Nu har jag väntat länge på mina magnolia jul och vinter clubpaket.
Bestälde dessa i augusti och har väntat sedan dess..
Duktigt nyfiken har jag varit på vad det ska bli för stämplar.
Tyvärr måste jag säga att jag blev besviken... här beställer man ett jul och vinterpaket och jag kan inte säga att detta paket påminner det minsta om vinter och jul..

Man kan ju inte påstå att de inte var söta och att man kan använda dom till mycke.
Men beställer man ett jul och vinterpaket så ska det väll ändå finnas något juligt över det hela eller är snöigt..

Ska montera dom och stäpla dom så kanske det finns någon som man kan använda till julkort.


Måste bara tillägga att lussebullarna blev helt OK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0