Måndag

Tänk förra måndagaen var jag och träffade en läkare på medicin.. trevlig var han.
Han ville att vi skulle ta ryggmärgsprov (för att kolla MS och borrelia) så det gjorde vi.. kan tala om att själva provet var väll helt ok helt smärtfritt var det ju inte men man överlever.
MEN det var efteråt som allt började...
jag trodde att huvudet skulle sprängas om det befann sig ovanför kroppen och jag kan tala om att det gör det för det mesta om man inte ligger ner..
jag fick in igen för att kolla så att inget hade hänt i skallen annars fick jag rådet att dricka kaffe och ta lite tabletter..
Tablett delen var ju lätt det är värre med Kaffe... de som känner mig vet att jag är ingen fan av kaffe så jag har mer eller mindre trugat i mig kaffe nu i flera dagar.
man kanske lär sig att dricka det för det går lättre och lättare..
I lördags så bestämde vi oss för att vi i alla fall skulle försöka ta oss upp till norrland för att fira jul..
Hade jag kunnat uppbringa en säng nr vi var i Linköping så hade jag stannat där...
Det var den längsta och jävligaste resa jag har varit med om..
Det är tur att Magnus är så duktig på att köra, han fick köra hela vägen + att det tog flera timmar extra pga vädret.. bitvis gick det i 50km/timmen och man såg knappt var vägen var..
Själv ägnade jag tiden åt att försöka hålla huvudet så lågt som möjligt ( hur bra det nu går i en bil)
Idag mår jag ganska så bra har bara tagit 2 tabletter + 2 koppar kaffe så man ska inte klaga...
Så det kanske blir en bra jul i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej

Vad skönt att du mår bättre.

God Jul!!

Kram Lisa

2009-12-21 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0