Torsdag

Nu var det länge sedan jag skrev något här...

men det har varit både fullt upp och sedan har jag försökt att passa på att ta igen lite sömn... med andra ord jag ahr somnat på soffan...hihi

skämt å sido

har sovit dåligt på nätterna men så kan det vara ibland.


Det är kallt

igår morse så var det -14.8 när jag skulle ut för att släppa ut hästarna.. och när jag kom hem var det -8 så vad kan man vänta sig jo vattnet i stallet frös...

Jisses  vad jag gillar vintern

Idag så var  det bara -8 när jag gick ut.. tycker att jag var ganska så duktig tycker jag i morse för jag mockade och gjorde klart till hästarna..


ja just det inget FÖL än..

ska bli intressant och se om jag får vara med på denna fölningen eller om hon snuvar mig på den..


Har glömt att tala om att våran dekoder till parabolen har brunnit upp.

Tänk vilken tur vi hade som var hemma eller i alla fall kom hem så att inte hela huset hade brunnit ner eller upp eller vad man nu säger...



På tisdagen så var jag förbi Grodan och kunde ju inte låta bli att handla om än bara 6 papper och några helt underbara stämplar med fjärilar från mm de är så söt så nu grunnar jag på hur/var jag kan använda dom..

nu ska jag sätta lite fart
ha en bra dag
även om det blir kallt

Nu vill ja ha vååååååååååååår!!!


Kommentarer
Postat av: ella-maj willman

hej på dig min vän

jag kan börja med att i morse hade vi över 20 grader kallt,så det så, synd på vattnet i alla fall

pratade just med Ingel från Thailand dom stt på verandan med en drink innan maten grrrrrrrrr

ha det bra nu ska jag fara till Laijla

kram Ella

2009-02-19 @ 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0