Lite blev det gjort

Igår var jag hos min scrappkompis hela dagen och lite blev det gjort och det var jätte roligt för det var ett tag sedan vi hade tid att sitta så nu hoppas jag att det inte tar lika lång tid till nästa gång vi kan sitta......

jag fick ett kort gjort och några LO
Dessa är från våran resa till Turkiet


Denna gjorde jag till Grodans LO Januari tävling

sedan har jag gjort denna till Grodans kort tävling

och denna till min systerdotter som snart blir 2 år

Så lite blev det gjort ...
Men nu ska jag i säng för tyvärr ringer kl 5.15 i mogon bitti
Hästarna måste ju ut innan jag ska till jobbet
God natt

Kommentarer
Postat av: leijla

vad duktig du är på att göra korten laijla

2009-04-11 @ 20:50:22
URL: http://lovodonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0