Pizzabullar

Hallo!!
Nu har det gått några dagar sedan jag skrev här...
Men livet har rullat på som vanligt i full fart...
Jobbat två dagar förra v så nu är man inne i det igen och det känns knappt som om man har varit ledig..

Julen har blivit ner plockat i lådor och granen har åkt ut - till hästarna att leka med.  Jag hoppas att de uppskattar den. hihi.

Idag har jag bakat Pizzabullar. Smakade dom hos min scrapp vän i onsdags och tyckte då att de var så goda och att de skulle passa perfekt att ha som ett snabbt mellan mål när vi ska till Idre nästa v.

ja just det vi ska ju åka skidor i en vecka - stackars min kropp har inte åkte slalom på 10år så jag är lite rädd för att det kommer att kännas något i kroppen.
Men roligt ska det bli så den veckan som kommer ska innehålla tvätt, planering och åter tvätt för att se till att de kläder som ska med är rena när vi åker.

och har jag tur så kanske jag hinner sitta en stund och scrappa eller i alla fall sitta och flytta runt allt

Tjingeling syns en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0