Torsdag

Tjena!
Ännu en ganska så trist dag fast i dag har jag varit vaken större delen av dagen det kan jag ju inte skryta med att jag har varit de andra dagarna..
Armen känns betydligt bättre bara jag inte gör några hastiga rörelser samt glömmer att jag inte ska ta i med v...

har faktiskt suttit en liten stund och målat det var roligt men inget blev klart..

Fick veta igår att vi troligtvis ska få nya grannar rycktena säger att det är en barnfamilj så nu är det bara att hålla tummarna att det finns några barn i rätt ålder det hade varit roligt för barnen.......man kan ju i alla fall hoppas.

I Morgon tänkte jag se om jag inte kan städa lite det skulle i alla fall inte skada....
Annars tänkte jag se om jag inte kan göra i alla fall en LO
Har suttit och letat lite nya saker på nätet
Nackdelen med att vara hemma så här är att man börjar fundera på vad man förbättra/förändra här hemma.....
Det brukar inte bli bra för plånboken.....

nu ska jag leta vidare
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0