Tisdag

Jag måste bara få skriva av mig lite..
På jobbet är det ganska så lungt just nu men det är väll bara lugnet före stormen.
En av arbetsterapeuterna har sökt nytt jobb så jag hoppas att hon får det så har jag kanske chans att få hennes jobb ett fast på 100% så man kan ju hoppas.
Jag sökte i och för sig samma jobb men jag har inte hört något så jag kan nog anse det kört.
Så nu håller jag tummarna på att hon får det..
Sedan ska en av sjukgymnasterna på anställningintervju idag och det är ju tråkigt men för hennes skull kanske man får hoppas..
Barnen är hos farmor och ska vara där ett par dagar..
På söndag så ska dom flyga för första gången själv upp till Norrland så jag hoppas att det går bra för då kan man ju göra så fler gånger kanske till något lov eller så..
Igår började frågorna på hur det går till -och tänk om jag somnar?? - ska vi flyga två gånger? -Men hur vet vi vart vi ska?
osv osv..
så jag hoppas att jag kan svara så rätt som möjligt och att jag kan lugna ner dom..
Men det går säkert bara bra.

Hästarna ja  vad ska jag göra med dom..
Jag funderar på att sälja båda hingstarna. Har i och för sig redan satt ut Sixten till försäljning... fast inget svar än..
Zingo har jag inte satt ut än för jag har ingen bra bild på honom.
ska försöka komma ihåg att ta kort i dag och sätta in annonsen sedan får vi se..
 
så är det någon som vet någon som är ute efter en snygg 1 års hingst efter Danzas så är det bara att höra av sig.
eller om de vill ha en ur snygg kille som troligtvis kommer att bli en D-ponny

Som sagt ska fixa bilder de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0