Söndag

Nu var det länge sedan jag skrev här och det har ju hänt så mycke.
Mamma och Håkan har varit här och med dom så fick vi 3 hundar Donna och två av hennes valpar, Frida och Iza.
Frida ska eller har de lämnat på vägen hem jag kan tänka mig att de redan har lämnat henne.
Men det har varit jätte roligt att träffa henne ja de andra två också.

Sedan har det varit skolavslutning. Amanda har gått ut trean och Hampus har gått ut nollan så till hösten så börjar Amanda 4:an och Hampus 1:an
Tänk vad tiden går.

Det har varit jätte roligt att Mamma och Håkan har varit här, men jisses vad tiden går fort jag tycker att de precis har kommit och nu har de åkt hem.
Tyvärr så har vädret inte varit det bästa, det har regnat  nästan hela tiden om än i varierande grad.

ha det vi hörs

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

hej min vän

gå in på min bloggsida

mönstret är försvunnen

konstigt

kram Mamma

2009-06-15 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0