Söndag

Då har man överlevt denna helgen också.
I dag har jag inte varit så pigg - lite för mycke vin igår..
Men det var trevligt..
Amanda har feber igen eller fortfarande håller på att bli ganska så tokig... började fundera om våran termometer hade gått sönder men Farmors termometer visade feber också ... Men ungen ser ganska så pigg ut för att ha feber.. så i morgon så är det jag som ringer läkaren för att höra om det kan var någon koppling till blindtarmen...

ÅÅ jag har nu lämnat in ett bidrag till månadens kort tävling på Grodans..

Vi har inhandlat en ny skrivare så den ska jag testa i morgon  den ska enligt försäljaren vara en jätte bra skrivare..
så vi får väll se.

ha det vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0