Fredag

Äntligen är det Helg....snart i alla fall ska jobba någon timme till.
Åå dom har lovat fint väder, även om vi inte ska få lika fint som uppe i Umeå så ska det bli fint i alla fall.
Så jag har tänkt att plantera blommor, byta jord i blomlådorna och sätta nya fina blommor. Sedan kanske jag hinner ta lite ogräs.
Igår var vi och grillade med Amandas klass,  i väldigt vairerande väder, det blåste nästan storm ibland och sedan var det sol i mellan och regnet hotade bitvis. Man kunde ju nästan tro att det var Aprilväder.
Men vi klarade oss från regnet tills vi skulle hem.
Så ibland ska man ju ha tur...

Det ska bli så skönt nästa v (hoppas jag) då slipper jag kliva upp för att släppa ut hästarna för då är det bete och sommarlov i alla fall för mig.. jag får sova nästan 1 timme längre och det är ju alltid något.


Kursen jag var på var bra och lärorik.
Man fick bekräftat mycke och några aha upplevelser blev det också.
Kan ju tala om att den handlade om Lyftar och lyftselar.

det ända som var tråkigt var att köra i Malmö, kan inte påstå att det är en av mina favorit sysselsättningar.
Jag var och tittade på några båtar också, men det var ingen  som föll mig i smaken. Två av dom var riktigt äkliga.. en var väll ok men då blev ju priset något högre, typ 100 000:- dyrare..
så det var väll inte vad vi hade tänkte oss.

Men det finns väll fler....... Hoppas jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0