Hingstbete

Idag var jag och lämnade Sixten på Hingstbete i Ronneby
Jag måste säga att jag är imponerad över hur duktig min lilla kille är
Först så gick han in i transporten nästan utan att tveka... det tog knappt 5 min att få in honom i transporten.
Sedan stog han lungt och stilla hela vägen ...... om man nu bortser ifrån att han gnäggade lite i början..

Ska man sedan komentera ihopsläppet  med den andra Hingsten
Så kan man ju bara säga att det var väldigt lungt.....
Inte ett pip....





Här är båda killarna... de har samma pappa

Det är lite storleksskillnad



Men visst är han snygg

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

hej

men vad han har vuxit

en stilig grabb

mamma

2009-05-10 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0