1:a advent

Ja ha då var vi framma vid 1:a advent och jag undrar vart detta året har tagit vägen..
Idag har vi varit inne på skyltsöndag i Karlshamn det var många år sedan vi var där de senaste åren har vi varit i Jämshög.
Men vi fick se tomteparaden (som var fin men väldigt kort)

Lämnade den manliga delen av familjen på Jössa det är match mellan Mörrum och Olofström så det lär ju bli folk.


Jag har varit och hämtat mitt pris hos enlitenbutik en snögubbe stämpel från magnolia så nu kliar det i fingrarna att prova den..

Här kommer mitt vinnande bidrag
Jag har maskat ihop två stycken magnolia stämplar
sedan har jag klippt ut en lite tomteluva som jag har klistrat fast på elefanten..


Kommentarer
Postat av: Ella-maj

hej på dig

grattis till priset

jättefint

kram

2009-11-29 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0