Måndag

Tjena
det var länge sedan jag skrev något här, men jag har varit så trött att jag inte har kunnat komma på vad jag ska skriva.
Men nu vet jag.
Tog en semester dag eftersom en miljönisse skulle komma och titta på våran trekammarbrunn.
Man bli riktigt förbannad först har dom mage att ta 400:- för 5 min arbete där han bara öppnade locket på brunnen för att sedan kryssa något i ett papper, sedan fick jag leta reda på stenkistan för att konstatera att den nästan helt var övertäckt med jord så då gjorde han inget...
Jag skulle också vilja ha den timpengen.
Sedan fick jag massa papper var av ett var en ansökan om att göra om brunnen vilket  bara ansökan kostade 4200:- fan vad de är bra på att ta betalt..

Vilken dag!
Sedan kom veterinären för att kastrera en av hingstarna. Men tror ni att det gick....
Nääääääää för hästaskrället drog upp den ena kulan så att det inte gick att utföra kastrationen utan att riskera att det gick fel eller att han får inflamation i såret.

så nu får jag ha honom som hingst fram till våren
och den andra lilla killen tyckte hon var för liten.....

attans så nu har jag två hingstar till salu...

Nu ska jag ut i stallet igen för att Amanda ska rida..
det känns som om denna lediga dagen har gått åt till att vara i stallet...

ha det

ps. ska se om jag inte kan bli bättre på att skriva här.

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

Hej på dig

Det var tråkigt att dagen inte gick som du ville

men jag hoppas att det gick bra för Amanda att rida i alla fall,, ge henne en kram från mig och Hampus oxå

han som snart fyller år

kram

2009-10-13 @ 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0