Jisses

Jisses vad länge sedan jag skrev här måste bli bättre på det.
Under tiden har vi varit i fjällen en vecka och åkt skidor. Det var jätte trevligt och det var inte så farligt med träningsvärken.
Så jag tackar för sällskapet av familjen Karlsson/Martinsson för det.
Annars så har jag bara jobbat-mockat- tagit hand om barnen och hästarna.

Men nu så har våren börjat titta fram.
Snön är nästan helt borta.. det finns bara några små snöhögar kvar Jippi..

Vi fick främmande natten till långfredagen, mamma, Håkan och Sune kom.
Långfredagen så var vi väldigt effektiva så nu är vinterhagarna hela igen och alla hästarna är tillbaka i sina hagar där de ska vara.
Igår på påskafton så kom Magnus föräldrar på middag och det var jätte trevlig.

Idag på påskdagen så har det varit en skön slappar dag..

Nu ska jag sluta ..
Jag lovar att det inte ska dröja lika länge innan jag skriver igen
Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker också det va länge sedan. Nu vill vi veta vad det är för hund du har skaffat.

2010-04-11 @ 08:47:03
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare o lägg ut lite bilder oxå



Kram

2010-04-11 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0