Se det snöar, se det snöar, se det snöar det var ju ro.....

roligt vete tusan om det är längre...
jag kan tala om att jag varje år blir jätte glad när snön kommer men jag brukar bli nästan lika glad när den har legat ett tag och sedan försvunnit..
Jag blev glad när det snöade första gången denna vinter det var roligt för då såg det ut som det kunde bli en vit jul..

Men nu har vi den 20 feb vilket innebär att vi har haft snö i 2 månader (vilket inte har inträffat sedan jag flyttade hit) och det är inte lite snö heller....
Från fredag middag tills nu har det kommit ca 40 cm blötsnö...

Så nu vill jag ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR......................


Kommentarer
Postat av: ella-maj

hej

det har snöat ganska länge för dig nu

Kram Mamma

2010-03-07 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0