Fredag

Är betydligt bättre ....(hoppas jag)
Var och gjorde magnetröntgen igår... samt lungröntgen
Det optimala hade ju varit att göra det samtidigt som man är på lassarettet..
men inte då..
Dagen började med att jag åkte in och röntgade skallen..
sedan åkte jag tillbaka till Mörrum.. träffade en läkare på läkarstationen..
fick ta lite prover som
EKG, och lämna blod....till några prover.

Kan tala om att under den tiden jag var hos läkaren så fick jag veta att jag kunde ju ha..
Hjärtsvikt
eksem
astma
vatten i lungorna

vad jag hade var blåsljud på vänster lunga....
efter denna gissningslek fick jag åka in till Karlshamn igen för att röntga lungorna..
Ringa till läkaren för att höra vad de visade men det fick jag inte veta förrän efter kl 16

Men det positiva är att det var inget fel på lungorna enligt röntgen.

Idag har jag hämtat ut några kortison tabletter, minimala så jag förstår ju att man ska 6 st på en gång.
sedan har jag fått astma medicin.. fast jag har god utandningsförmåga.
Men dålig syresättning i blodet.

Men men någon gång ska man väll bli frisk..
Jobbar på det i alla fall

Är nu sjukskriven i 1 vecka på heltid för att sedan 1 v på halv tid

men vi jobbar på att bli frisk så får vi se

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0