PIZZA KARTONG

Nu har jag fått min första pizza kartong från en litenbutik.
Kan  tala om att den var fylld med allt möjligt..
Mitt uppdrag var att skapa två recept kort och sedan två saker till

så det var bara att sätta igång...
Vilket inte var det lättaste
jag hakade upp mig på recept..

men tillslut så



Kan tala om att i våran familj har vi den ständiga frågan VAD BLIR DET FÖR MAT?
Syrran har börjat med ett system som är uppbygt ganska enkelt så jag gjorde en liten kortare  verson..
Som består av mån-torsdag...




Sedan gjorde jag en LO med godsaker



ska nog baka någon dag..

en vår LO
som jag först gjorde i ordning bakgrunden genom att spraya lite med mini mister som jag har blandat lite glitter och lite färg.



och sedan det färdiga resultatet



två grattis kort och ett pepparkakskort blev det också









så det var allt för i dag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina alster du har gjort! :)

2010-11-10 @ 19:30:47
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: ella-maj

hej på dig min vän

det var länge sen jag var och kollade på din blogg

fina saker du har gjort,jag kollade oxå på skrapbutiken i mörrum fint,fint

kram,kram

2011-01-13 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0