Ny scrappväska



Den ständiga frågan är ju hur i hela friden ska man få med sig allt när man ska åka iväg och scrappa..
Är det fler som har funderat på det... skulle tro det.
Hur man än vrider och vänder på det så är det ganska så mycke saker som man har och det är svårt att planera i förväg.... jag har det i alla fall.. man vet ju aldrig vad man blir sugen på att göra..
man kanske vill göra kort.. eller Lo eller .... ja det där kan ju fortsätta i evighet.

Därför känner i alla fall jag att jag vill ha med mig allt.. annars skulle jag säkert sakna något..(inbillar jag mig i alla fall)

Därför så släpar jag med mig allt när jag åker på träff..

Jag har suktat länge efter en väska en riktig scrappväska ... men så kommer snålisen fram jag tycker inte att de är värda vad de kostar..

Men så för någon vecka sedan var jag på BILTEMA.... och råkade få syn på en väska ..
och vet ni vad den funkar jätte bra att stoppa i alla (nästan) mina saker..

Fördelar: det finns hjul på den, man kan dra den efter sig. och det ryms jätte mycke. priset 499:-
Den är stabil så den kan stå upp (underlättar vid packning och när man sedan ska se var man har allt.
Nackdel: den blir tung (men det beror ju på vad man stoppar i den)

Här kommer underverket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0