Lördag

 JA då var det 2011

Vilken vinter vi har... under de 20 år som jag har bott här har det aldrig varit så mycke snö eller så länge..
I fjol hade vi i och för sig snö länge men jag tror att vi slår det i år..

I morse när jag gick ut till stallet så hade det kommit 5-10 cm snö det var någon minus grad.. men det var så vackert snön låg på alla grenar så jätte vackert.

Tog fram kameran så  ni ska få se...
 
Red Sixten på morgonen i ridhuset och det gick riktigt bra... han är duktig..
Efter att ha gjort stall och hästar klara (inkl hagar) så gick jag in... och planen för dagen är..... inget.. ska ta in hästarna vid halv 5-5 och sedan ska jag iväg.. men fram tills dess ska jag..läsa kanske eller .... ja jag vet inte..

Kan inte komma på när jag gjorde det sist alltså ingenting..
Oftast har man massa måsten... eller sådant som man vill som blir ett måste..
Nääää idag ska jag inte göra något.....
ev ska jag packa ihop mina scrapsaker då jag ska till Lisa och scrappa i morgon..









Gustav


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0