Julpapper???

Vad ska man hitta på med julpapper nu mitt i sommaren???

ja varför inte en lite ryggsäck eller bara ett kort..
eller en strut med blommor i??




Beskrivningen på denna ryggsäck har jag hittat för länge  sedan på nätet men kan inte för mitt liv hitta den i dag... kanske en annan dag...

Jag har med vilje inte dekorerat den mer än att jag chalkat kanterna... för ibland kan det bara bli förmycke...



Vad är det som säger att man inte kan ha ett rött kort mitt i sommaren..
Här har jag lekt lite med formen..



Har inte skrivit i kortet då jag inte just nu vet vem jag ska ge det till.. :)



attans... ni får vända datorn.. den hänger..
Här har jag bara lekt.. med blommor, band, färg och lite smått och gott..


Oj vad sne den ser ut...
okidoki.. då får den vara det
Här klippte jag bara ut hur jag ville ha den satte på ett lock och band dekorerade med några blommor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0