Onsdagkväll

Det är den dagen som är mitt i veckan eller i alla fall mitten av arbetsveckan.. Denna veckan har tyvärr gått lite på sparlåga då ryggen inte har fungerat så bra sedan jag råkade hitta av en isfläck... hmmm nu när våren är på väg... ska det ju inte vara någon is då....Men men nu är den på väg att bli bättre så jag håller tummarna.

Vad har hänt sedan sist...??
Tja jag har ridit ut på Sixten och det har fungerat bra .. han hittar inte på något utan går på och tycker att det är roligt att komma ut... vi skulle ha ridit våran första lektion men fick ställa in den (förbaskade isfläck)
Men vi kommer igen... inte denna veckan kanske men förhoppningsvis nästa..

Scrappat har jag också gjort lite i alla fall
Har några bilder på vad jag har gjort...



Ett påskkort stämpeln har jag lånat av Anne-lie.  tack!!
Målat med distresser.....



samma sak med denna :)



Denna gjorde jag för att skicka tilll en kompis men eftersom minnet är som det är så glömde jag ju så klart att skicka det :( men hon kan ju få det en annan gång kanske...
Här har jag bara använt papperets mönster och några textstämplar..



Här är det Magnolia stämplar som jag har maskat ihop och sedan målat med distresser..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0