lördag...... eller det har blivit söndag

och vi ska ändra till vintertid i natt :) så om jag är uppe en timme till så är jag fortfarande bara uppe till nu... :)

Jisses vad tiden går... fast det har jag nog skrivit om tidigare så jag ska inte upprepa mig..

Tiden delas mellan jobbet, familjen och hästarna..
Jag ahr faktiskt satt mig några korta stunder och scrappat.... men jag får inget klart ... målar lite, stämplar lite och leker lite... men som sagt inget blir klart så jag har väl en liten förhoppning om en dag så ska jag ha en hel massa klart...

I morgon (eller rättare sagt i dag) har ajg en förhoppning om att när jag är klar i stallet så ska jag sätta mig och scrappa lite... kanske jag kan lyckas få något klart..

men det får morgon dagen ge svar på...

Annars känner jag att jag har många ideér lite om vad jag vill göra till jul och när jag låg vaken i natt så börade jag planera det.... och kom fram till att om jag kanske börjar nu så hinner jag nog helften fram tills jul  :)
så nu börjar arbetet med att börja sålla bland alla ideér ....
Vad vill jag verkligen ha????
Hur mycke jobb kan jag lägga ner på det???
Hur mycke TID???

som sagt måste prioritera....
NÄ nu tänker jag ge upp...ögonlocken börjar bli tunga..

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0